Aplicatii Call Center: CC View & CC Agent

 

 

 

 

 

Call center

1. CC VIEW - Aplicatie pentru monitorizarea apeluri si activitate agenti

A. Ce reprezinta CC View?

CC View face parte dintr-o suita de aplicatii destinate unui Call Center si vine in suportul clientului cu recomandarea ca reprezinta cel mai performant instrument de gestionare si monitorizare a apelurilor si a agentilor.

 

B. Ce ofera CC View?

CC View include: - Monitorizarea apelurilor atat inbound cat si outbound in timp real, dar si activitatea agentilor impreuna cu toate extensiilr centralei dvs. telefonice;

                               - Seturi complete si exacte de rapoarte a activitaii apelurilor agentilor si extensiilor;

                               - Contabilizeaza intr-un mod exact si minutios apelurile;

                               - Jurnale de apeluri.

C. Ce beneficii ai cu CC View?

In urma prezentarii si inserarii acestei aplicatii de call-center in diferite locatii, clientii care au luat decizia de a achizitiona aceasta aplicatie in urma unui Trial de 30 de zile au enumerat cateva argumente care au stat la baza deciziei de a folosi aceasta aplicatie. Aici va oferim cateva dintre aceste argumente:

- Costul scazut al aplicatiei;

- Scade costurile companiei de call-center;

- Ajuta imbunatatirea relatiilor dintre companie si clientii acesteia;

- Reduce considerabil apelurile pierdute de catre operatorii de call-center;

- Creste performantele agentilor de call-center si dezvolta statistici si rapoart

e exacte;

- Creste nivelul activitatii companiei de call-center.

 

Va facem o scurta prezentare a aplicatiei CC View pentru a putea intelege cum functioneaza si este structurata aceasta aplicatie.

Atentie! Pentru informatii referitoare la pret si configurarea aplicatiilor, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.